domingo, 22 de noviembre de 2009

Anna i el camí vell d'Enguera

Hem recuperat el camí vell d'Enguera... bueno, algú s'ho ha currat, perque està netet netet, ara falta que no deixem de passar sovint per que no es torne a perdre... Hem anat a Canals en busca de Pepe i hem pujat pel riuet de L'Alcudia cap al camp de tir i a buscar Anna, creuem la carretera i baixem pista hasta trencar a la dreta per una senda-trialera que baixa a buscar la carretera, però antes de tornar a la carretera Pepe "descobreix" un camí que presuntament mos portarà a Estubeny... anem directes a un barranc, el creuem i.... el tornem a creuar per arribar al final a un tram vell conegut, pujem repetxons d'asfalt i anem direcció Anna un'altra vegada, però al creuar la carretera anem a fer un cercle de sendes per una pinada, el que passa es que mos confundim i no agarrem les sendes guapes... al final desfem el camí fet per arribar a Anna per l'asfalt, el Lolos tancat i el Lar Galego a tope, al final esmorcem en un bar de la carretera. Tornem per l'Albufera a buscar Enguera, pujada al piquet i per la plana d'Enguera enganxem el camí vell d'Enguera... quina joia, quina descoberta, gràcies a Rafa que l'havia fet a peu, es una senda 99% ciclable i guapa, un altre camí que sumar a las poques alternatives de baixar a Vallada des de la Solana, una senda mólt guapa guapa, tornarem... per que si no es taparà prompte... s'ens ha fet un poc tard però ha estat bé....

Les fotos del día ací.


32 comentarios:

MERIDA AL PODER dijo...

QUE LASTIMA QUE NO PUDIESE TERMINARLA ME HE QUEDADO CON GANAS DE MTB, ME FALTARON MAS KM Y ALGUMA SUBIDA LARGA Y DURA . ¿ALGUIEN QUIERE ESTA SEMANA SALIR? YO CASI SEGURO QUE VOY A SALIR, SI ALGUIEN QUIERE (NO IMPORTA LA HORA, AUNQUE SEAN LAS 11 DE LA NOCHE) QUE SE IDENTIFIQUE?.

MERIDA AL PODER dijo...

ALVARO,
LA QUE TIENES MARCADA DE NAVALON, ¿QUIERES QUE LA HAGAMOS EL SABADO? PERO POR EL BARRANCO, SALIMOS A LAS 7,30H SI NO ALMORZAMOS 11,30H MAXIMO 12H ESTAMOS EN CASA.
CONFIRMAMELO Y SI ES ASI SE LO DIRE A UN PAR DE AMIGOS DE L'OLLERIA Y ASI TENEMOS MAS GENTE POTENTE PARA NO PERDER RITMO.

MERIDA AL PODER dijo...

ESTA BAJADA PARA HACER UNA BUENA ETAPA SERIA, SALIR DIRECCION MOGENTE- AL SALIR DE MOGENTE SUBIDA POR LA CUESTA QUE HAY A MANO DERECHA MUY DURA Y EXIGENTE (NO ME ACUERDO EL NOMBRE)DESPUES BUSCAR DIRECCION TEJARICO- BAJADA AL BARRANCO- SUBIDA POR EL CHORRET-PISTA MARAVILLOSA AVIONETES- CTRA ENGUERA- DESVIO SUBIDA AL PIQUET PERO POR LA PRIMERA SUBIDA- EMPALME A LA SENDA QUE INDICAIS- VALLADA.
ESO SI QUE ES UN RUTON Y LO DEBEMOS DE IR MARCANDO EN EL CALENDARIO.

MERIDA AL PODER dijo...

YA NO IDEO MAS RUTAS, AHORA MARCAR RUTAS VOSOTROS.

K@rstic dijo...

Che Pepe, veig que el vas quedar en ganes el diumenge... lo del dissabte per mí Ok, però si vaig dissabte no vaig diumente, dos dies seguits no... ni per la dona ni per mí ;-) això sí, de 11.30-12h en casa res de res eh? per mí si vols la fem este dissabte, queda amb els amics de l'Olleria i la fem, la que proposes de pujar per la costa de Garriguet, baixar al barranc de boquella i tornar per la senda del diumenge deu de ser xula, quasi que la podiem planificar pa quan la penya vullga... encara que jo crec que la penya s'ha amariconat un poc, Miguel que era un pilar important i avui està en hores baixes, CHE MIGUEL, DEIXA EL CURS EIXE DE COMPATIBILITAT I VES AL SPINNING QUE T'ANAVA MILLOR!!! Berna dos quartes de lo mateix... Ovidio es manté (gràcies al entrenament nocturn) i el únic que puja es.... COXETE!!!! si l'hagueres vist baixar la senda del camí vell d'Enguera hagueres flipat, no fa ni dos mesos a la mínima baixava de la bici i avui ja arriesga i tot!!!. Rafa també es manté però clar, gràcies als entrenaments que fan en la oscuritat ;-)))

bombersdevallada@gmail.com dijo...

IIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEE,,CACHOCHES,A Pepe no el dixeu dir res de rutes ke calle eixe tio. Alvaro ,ja estic rumiant un altra,I ME ENGAÑARE UNA VEGADA COM MOLT, JAJAJAJAJAJAJAJA.

K@rstic dijo...

Si t'enganyes més de una volta, no li dones l'esquena a Ovidio ;-))))))))))))))))))))))

MERIDA AL PODER dijo...

Alvaro, ya te confirmare lo del Sabado, pero si no vienen nos vamos tu y yo y ya veras si todo va bien y no hay contratiempos que a esa hora estamos tomando una Coca Cola en Vallada. Si no preguntaselo a Ovi, si en el camino se cumplia con el horario previsto por la organizacion.

La ruta esa diseñada creo que cumple las espectativas de verdaderos amantes de la MTB, yo apuesto por hacerla para la semana proxima. Lo de Miguelon es que tendra algun "impagaet" de sus clientes y tiene que contabilizar, dejalo que eso es bueno, ahora bien que lo compagine con la MTB. Lo del spining para la MTB no creas que hace tanto, el spining sudas mucho pero es totalmente distinto, ahora bien todo hace.

Lo de super cochete yo creo que es el efecto COCA COLA.

Lo de Berna, es como el guadiana aparece y de...... y este si se esforzase podria marcar mejor ritmo.

Lo de Jose Rafael si quiere puede.

Lo de Ovidio hombre este reniega de todo pero es duro, lo que pasa que ya se lo dije, esta semana habia entrenado demasiado y tampoco hay que abusar, hay que encontrar el equlibrio perfecto y necesario para estar en condiciones optimas para la carrera de los Domingos.

Por lo que a mi respecta me estoy planteando bajar un poco de nivel ya que empiezo a acusar el cansancio acumulado aunque las ganas son muchas.
Ahora tu como no te cansas nunca, siempre tienes ganas de bronca de MTB.

bombersdevallada@gmail.com dijo...

CARRERAS DE DOMINGO?????????Estic en el grup ekivocat o ke????.los amantes de mtb tambien les gusta almorzar con vino y servesa.CACHOCHESSSSSSSSS.

K@rstic dijo...

Home, hi ha que fer de tot, com els Moixentins que no sé aon son més forts, si en la taula o en els ports.. pues mosatros igual, que la veritat es que últimament també fluixegen les rondes de xupos... una o ninguna... i cama! aixó no pot ser home que els xupos molen... jo tire mólt de menos l'herberet, hi haura que fer-ne una per Bocairent també, no? Vaig a vorer si prepare el track de la ruta del diumenge, encara que tots la coneguem es per saber els kms i el desnivell...

bombersdevallada@gmail.com dijo...

Tu prepara eixe trac,miguelon y jo prepararem el dinar o el sopar de nadal.VAL?;.)))))))))))

bombersdevallada@gmail.com dijo...

Alvaro, estic pensant en la senda eixa de enguera, i es a la mon xula, la fare mes de una vegada per a ke no es perga.

MIGUELON dijo...

jo flipí amb Pepe ,ye un baranc!, pel baranc ,ye un portteet , pel portet , que jo el conec !, Ye un camí xulo 1 hasta els collons . aaaaa!!!! es que volia anarsen prote , per aixó mos portava al retroteo. El que estic vegent es que asó es convertirá en 1ª y 2º divisió, de moment es de 1ª ja volen anarsen el disapte. Hi ha qui vol , mes, mes , mes , 80,90,100 km , i ni ha qui vol , com a cosa mes normal 50,60 i arribar a hora de dinar, mantindres i disfrutar . En quant a mi esta semana vaig acabar cansat ,pero en el mateix lloc del ranking. La senda , bé , per que en descubrit algo nou . per algú pot ser ciclable , cuant per a uns altres pot ser una puta merda , pa arribar a ella tens que atravesar un camí asqueros de pedres , arribes a ell fet una merda i despres , molta tensió, per que es molt perillós . Arriesgeu vosatros que sigeu jovens , CADA PERRO QUE SE LAMA SU PIJO .

K@rstic dijo...

Ché Miguelón no t'enfades home, sí que es veritat que vam fer un bon troç de camí en mal estat, però si el fixes anavem paralelos a la pista que coneguem, de fet la pròxima volta podem anar prou més troç per pista bona i evitar-mos eixe troç. La senda no en digues que no es xula, sí que es veritat que al ser una senda en una muntanya de solana, pues té mólta pedra i poca vegetació, pero pa mí lo important es afegir un'altra opció a baixar a Vallada desde la Solana... per lo demés, no t'enfades home que "cada perro se lamerá su pijo pero morderá los culos de cuantos otros perros pueda" ;-)

MERIDA AL PODER dijo...

Che Miguelon yo a tu siempre te he conocido en la 1ª division y se que eres de 1ª pero ultimamente meeee..... . No me diras que no te divertiste el Domingo por esos caminos , sendas, barrancos a mi si me gusto teniendo en cuenta que excepto el tramo del barranco que tuvimos que subir a pie, el resto se hizo todo encima de la Bici. Me marche antes por temas de familia, pero me hubiese gustado conocer ese tramo nuevo, pero ya lo conocere. Miguelon ya te enseñare otro tramo chulo en la cantera de Canals corto pero intenso.


Jose Rafael, el Domingo tambien sale otro grupo de Vallada en Bici, te lo digo por si quieres salir con ellos, creo que no compiten.
Aqui es a competir o lo que es lo mismo a exigirse al maximo o eso es lo que me enseñaron a mi cuando empece a salir en este grupo. Ahora que los Scots Boys creo que en un dia tuvieron bastante, estan calmaditos.

MIGUELON dijo...

Si la etapa es xula , i divertirme en vaig divertir . Ara estate unes semanetes quetet en el pelotó i que un altre fasa de esploraor. Si voleu competir , totes les semanes ni han marches.LO de superpepe ja no se lo que es per que despues de esta semana tenia que estar un poquet quetet i el tio en cara mos posa nom a tots . ya no dic res mes

bombersdevallada@gmail.com dijo...

AIXINA,AIXINA, ES FA PEÑA PEPE.

bombersdevallada@gmail.com dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
bombersdevallada@gmail.com dijo...

No el conec Pepe,a una mala,pa un tio con tu de fort, Olleria keda mes propet ke Valla,o eske tampoc donen la talla?.

K@rstic dijo...

H I H A S G A P A U!!!!!!

K@rstic dijo...

Jo crec que lo millor es que cada setmana trie uno la ruta, aixina no hi hauran problemes... ja ho hem intentat un parell de voltes però no hi ha forma... jo propose fer, cada mes, un parell de rutes mitjanes, una light tipo esmorçaret i una de la pata del maxo, aixina es que vaig a ver un recull de les rutes que tinguem i en base a els Kms i el desnivell les puntuem tipo A-B-C y anem triant... no vos pareix???

bombersdevallada@gmail.com dijo...

disliu al mestre

K@rstic dijo...

Alguns que vam arribar a considerar com "de la penya" i que mos han abandotat ...Marcos... Jaime...Garulo...Gabar...Ovi...Pere... algunes incursions que no han arribat a cuallar ...Rafa (amic de Ovi)... Picola...Esmeraldo...Paco Lao...Marcos Faba...Popo...el amic Moixentí de Pere... i segur que algú més que no m'en recorde... per no sumar alguno que ja està pensant en enviar-mos a la merda i anar assoles ;-( sumen 13... i només dos hem sumat en els últims dos anys... Coxete i Oguist... el balanç parla assoles... EL DIUMENGE QUE MARQUE LA RUTA MIGUELÓN!!!! Jo convidaré a LA PRIMERA RONDA de xupos, que acabe de cumplir 39 anys... ho senc però no m'arriba per convidar-vos a dinar com a Coxete! Yee, i convide només si MIGUELÓN marca la ruta...

MERIDA AL PODER dijo...

No cojais las cosas tan a pecho, que aqui se escriben muchas bromas por poner humor al asunto.
Ahora bien dicho lo cual A MI NO ME GUSTAN LOS XUPOS.

Jose Rafael, sabes a quien podriamos agregar al grupo a Paco Dari te acuerdas del espiritu que imponia en las salidas. Seria bueno recuperarlo y el espectaculo estaria garantizado. ESPIRITU CLAUDIO CAPUCHI.

MIGUELON dijo...

ruta standar . esmorsar en Manolito , Lólleria . per camí hasta Canals , despres farem una senda que va desde la base de la montanya hasta el riu , per la vorera dún barranc y no es perillosa , crec que no la coneix ningú . Fá lo menos dos anys que no he pasat , pero segur que esta ahi .Per que els bikers canalins segur que la transiten , despres pugem el port i a esmorsar , i mos en tornem per on puja la marxa d´Aielo.

K@rstic dijo...

Per mí perfecte! El dimarts día de la festa podiem fer-ne una "extra"...¿? Algú eixirà el dimarts¿?

MERIDA AL PODER dijo...

Hombre si la segunda parte de la etapa se cumple esta bien, la trialera que te refieres es la de la maxa btt de hace dos años? ahora Miguelon que te parece si para hecer un poco mas de hambre antes de almorzar, PROPONGO HE SOLO PROPONGO . Vallada- Canals- Para cojer la trialera subimos hasta las oliveras y desde alli arriba, la cogemos toda hasta Canals. (Yo tampoco se como estara)y una vez en Canals subimos el puerto de L'olleria hasta el tunel, cogemos senda a mano derecha (este tramo se puede hacer perfectamente) que nos lleva hasta un cruce y despues cojemos a mano derecha para bajar a Canals (esta trialera es muy tecnica, yo siempre bajo de la bici un tramo de unos 400m) ahora bien hay quien se la bja toda en la bici - otra vez en Canals volvemos a subir el puerto para almorzar en Manolito y la vuelta por donde la has marcado perfecta. Si bien una vez lleguemos al campello podemos bajar por brollaors.
Asi es un poco mas completa ¡ no te parece!

bombersdevallada@gmail.com dijo...

Alvaro,eixe dimats jo no puc, pero el diumenge de antes si.

MERIDA AL PODER dijo...

Jose Rafael,
Creo que te has cojido demasiado a pecho el comentario de las "carreras" es simplemente una forma de hablar a las salidas, como utilizar " se cumplira el horario previsto por la organizacion" o decirle a Berna " Gilberto Simoni" o a Miguelon "jan ulrich" o decirle a Ovidio " ahora ataca" " ara ara que va a pixar" son terminos subjetivos que se utilizan siempre en plan cariñoso. Por lo que respecta hacer peña yo no tengo que hacer ninguna peña puesto que la peña ya esta hecha y soy y me considero uno mas de ella, por cierto de los que somos y quedamos empezamos Miguel- Berna y el presente.
Con los amigos de L'Olleria te puedo asegurar que salgo la mar de gusto con ellos y me adapto como uno mas del grupo, tambien indicarte que con gente de aqui de Xativa tambien he hecho alguna salida y me coje mas cerca que de L'Olleria y de Vallada.

bombersdevallada@gmail.com dijo...

Pepe,aso no era per calfar la semana per la "carrera" del diumenge igual ke fan el barca i el madrid? ademes tu i jo mos coneguem ja fa molts anys i per jilipollaes de estes jo no vaig a cambiar. Tan pendient ke teniem a tota la peña i estos dos comentaris uan kagat tot, dona igual a la semana ke ve la tornarem a liar.Per cert, ke es milloren les teues xiketes.

bombersdevallada@gmail.com dijo...

Bueno una cosa,jo ki soc?kin nom en fikes a mi?i a Alvaro,Ovidio Coxete i tu?

MERIDA AL PODER dijo...

Alvaro es el giganton DANES BIARNER RIJS (una vez campeon del tour)
OVIDIO es HAIMAR ZUBELDIA; COXETE ES ANDRES PALOMARES Y TU TIENES PLANTA DE VELOCISTA SPRINTER EL VETERANO ERIC ZABEL.
TENEMOS TAMBIEN EN EL GRUPO A OVI (SAMU SANCHEZ)
TU NO TE ACUERDAS QUIEN ERA YO EN AQUELLA PASADA EPOCA. EL SUIZO (ALEX ZULLE)