domingo, 19 de septiembre de 2010

Cofrentes - Cortes de Pallás

La ruta de ahir no va defraudar, una ruta diferent per a una exida especial. Un dia completet en el que vam tindrer de tot. Ací deixe el link a les fotos, que descriuen millor que jo el que va ser el dia de ahir. Este tipo de rutes, encara que és clar que no es podem fer totes les setmanes, caldria planificar-ne una trimestral o algo aixina per fer un "extra". Els primer 10Kms son per a poder eixir de l'embarcadero de Cofrents i poder enganxar amb la pista, quina sorpresa quan vegem que portem quasi 10Kms i encara estem en l'embarcadero!. Fem uns Kms paralels al riu Xúquer i de sobte abandonem el riu per endissar-mos en la "Reserva de la Muela de Cortes" pedalejem un rato i abans de començar a pujar "El Cinto Cabra" (digo bien Alberto? ;-) parem a esmorçar. Continuem amb la pujada a la part més alta de "La Muela" allí dalt passem els 1000mts i rodem parales al tallat que clarament definix els llímits de la Muela, rodem per la part més alta de la Resserva de La Mola i per dues vegades vegem "cabres i muflons", pedalejem per la periferia de la Muela tornant a buscar el riu, eixim a la carretera i fem la baixada cap a Cortes, un port d'asfalt mólt llarg i que mos porta al bar de Chema on dinem, fem sobremesa i tornem amb el barco a Cofrents. Completet completet. Vam contar amb l'agradable companyia de Alberto, de la penya "BT Pabajo" de Enguera, un vell amic al que feia mólt de temps havia perdut la pista. Venga Alberto, anímate que en 15 días toca Valencia!