lunes, 15 de febrero de 2010

Las Almas, esta volta SÍ


Ruta en bici 400393 - powered by Bikemap 
A la tercera va la vençuda. Hem conseguit fer part de la marxa de Enguera fins arribar a l'alt de las Almas. La neu i el fang s'han encarregat de endurir la ruta i ralentir la marxa, perque encara que hem esmorçat "en ruta" apenes mos han eixit 60Kms als que hem eixit de Vallada clar, Pepe en haurà fet un centenar. Al final Ovidio ha trencat el desviador de darrere i hem tengut que acabar ràpid per poder tornar a casa a per la furgoneta i tornar a la Maravillosa a per ell. Una llàstima perque haguerem pogut culminar la etapa amb alguna revolteta més...





La setmana que bé marque jo la ruta, aixina es que anem a fer la que tinguem pendent de Navalón, com es un poc llarga pujarem per Cumbres hasta el entraor del Tejarico, on trencarem a la dreta per fer l'anell de pistes que no coneguem. Son 75 Kms aixina es que el bocata (o les barretes) hi ha que dur-lo de casa.
Ay Rafa quant tornes!!!!

CARPE DIEM!

2 comentarios:

bombersdevallada@gmail.com dijo...

pero en mi no sen ve ningu eh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ a esta marcha esteu asustanme.10 DE ABRIL:06:00H LA LLOCA DE CANALS EL GRAN DIA UUUUUAAAAOOOOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.

MERIDA AL PODER dijo...

Para el Domingo , el tiempo señala agua, sera complicado realizar la prevista aunque si no llueve mucho considero que con chubasquero la podemos hacer.
Como alternativa si no se puede realizar esta podriamos hacer Vallada- Manuel (almuerzo)- Rafaelguaraf- Barxeta- LLoc nou de fenollet- Xativa- Genoves- Subida a Beniganim por pista- Bellus- L'olleria- Canals- Vallada. Esta es de demasiado asfalto y algo aburrida, pero es de unos 120 Km y para ir cogieno ritmo podria ser una alternativa.

Ya me indicais si la hacemos.

Amunt Valencia.