martes, 27 de marzo de 2012

Mitja KDD de Enguera...

Dissabte vaig sucumbir a la temptació.... l'últim cartutx que tenía (Vicent) en nega la companyia... al final tinc que triar... o eixir assoles o no eixir... tampoc estava tan difícil! Matine i a les 7:30 ja estic damunt la burra cara Montesa, esta volta canvie el riu per la Solana. Quasi una hora després i 12 Kms per fi aplegue a Montesa... per lo menos m'enganyaria 5 voltes! A l'entrada de Montesa puje direcció Castell per un bancal de tarongers que en quatre curves en porta a la part de les penyes on fan escalada... el tema es que allí n'hi ha una verja que tinc que sortejar.... ja podien avisar a la part de baix!. En fi, al final comence a pujar direcció Enguera, baixe per la plana d'Enguera i en una panaderia pare a comprar una Coca-cola... quines mones que tenen... una llàstima que no puja portar-la darrere per esmorçar :-( Comence a seguir el track de la KDD del Btpabajo. En porta primer per un barranquet i després per una zona de oliveres que va deixant Enguera a l'esquena. Faig un xicotet cercle amb una sendeta y torne a continuar, esta volta baixant fins un barranc per tonar a pujar cap al Sayton. Allí el GPS senyala una font, però no trobe res....¿? trenque a la dreta i una fort però xicoteta pendent en fa tornar a calfar. Falso llano llarg, veig que es torna a empinar i decidisc parar a esmorçar... el lloc no es que siga bonico, però ja note faltes de forces i veig que la cosa s'empina... en 3min devore el bocata i la "Coca" i continue... vaja repetxes que n'hi han... no sé si vaig baixar de la bici o ho vaig somniar :-) total que acabe fins els c... de pujar i quant corone decidisc que estic cansaet i que millor serà tornar a casa per la Meravellosa (en el rabo entre cames.... açò no es lo que era, hores baixes :-). Una de les voltes que mire el GPS en done conter que no el porte! Pare i torne cap a munt a buscar-lo... però només 200mts més amunt deixe la bici en terre i continue a peu... en justifique pensat que en vindrà bé estirar les cames, però la realitat es ben diferent... uns 500mts més i el trobe en terra, per sort estava en bones condicions. Torne a la bici i per fir torne a casa...


Hores pero que mólt baixes.... dades GPS de la ruta ací.


Per cert, per si a algú li interesa, 27, 28 i 29 d'abril anem a fer la ruta "pedales de los ports".

No hay comentarios: